grzejnik blog

Twój nowy blog

22…

Brak komentarzy

…lat minelo jak jeden dzien.
zyczyl bym sobie zdrowia, szcescia, pomyslnosci spelnia marzen i wszystkiego co w zyciu najlepsze :) a co sie bede ?:D

Brak komentarzy

Co to za Bóg ktory kolejnej z siostr zabiera dziecko ?!

Zegnaj Rysiek,
na zawsze pozostaniesz w naszych sercach i pamieci :(

… najlepszego w dniu urodzin Brat :) :*

21

2 komentarzy

tak wiec (nie zaczyna sie zdania od „wiec” dlatego zaczolem od tak :D ) stuknello mi 21 lat, 01.09.1986 pamietna data :D dziekuje za pamiec tym ktorzy pamietali :* jestescie na prawde the best.

to moze slowo o imprezie,
poprostu kooooooosmos :D
wybawilem sie z K… na maxa a teraz piszac ta notke jestem jeszcze na dosc konkretnej bani :D a wieczorem powtorka z rozrywki :D ;]

10 komentarzy

Zozpierdala mnie pozytywna energia !

Daaaawno tego nie czulem !

p.s
coraz blizej do przyjazdu brata :D ale bedzie melanz :D
a tymczasem:
Royal Gigolos – Somebodys Watching Me
Dj magic – Inside
Starting rock feat.diva avari – don’t go
i kilka innych

…wymazony raj dla rzeszy Polakow?? BEEEEEEZYDURA! jedyneco mi przychodzi namysle to to ze wszyscy cha Cie wydymac, op0ierdlic nakasei rzadza pieniadza ciaglewiszaca wpowietrzu az psuje atmosfere <_< akoonkrety to:
bezsilnosc
tesknota
nagonka nasiano

do uslyszenia.

2 komentarzy

jade do Anglii…
… smutno mi :(

6`th

3 komentarzy

wlasnie dzis o godzinie 2359(bo w lotnictwie w celu wyjasnienia powiem nie istnieje godzina 0000 ) wygasa moj VISITOR PASS dzieku ktoremu moglem w miare jako tako poruszac sie po normalnie niedostepnej dla ludzi czesci lotniska, mienlly 2 miesiace. jakie byly te 2 miesiace, hmmm dobre pytanie? mysle ze na pewno nie takie jakie bym chcial zeby byly. poprostu czasem bylo dobrze bylo dobrze, czasem lepiej a czasem strasznie hujowo, samotnie itd. jedna mysl ktora mi sie strasznie czesto nasuwala to poprostu zal ze w Polsce sie nie da tyle zarobic ile tutaj w anglii. obiektywnie patrzac jest to kraj w ktorym sie poprostu na dluzsza mete nie da zyc bo tu w gruncie rzeczy nic nie ma ! niestety prawda takze jest aby uwazac na zagranmicznych polakow, jedni Ci pomoga a 2 pokroja za 2 ehh smutne ale prawdziwe. dobrym zas aspektem pracy dla SERVISAIR`u bylo to iz poznalem naprawde wspanialych ludzi, z ktorymi zawsze mozna bylo sie posmiac, porozmawiac i powqrwiac na inncyh bo jest to nie odlaczny aspekt jezeli chodzi o prace w gronie anglikow. bardzo fajnie mi sie z wami chlopaki pracowalo ( Michal, Michal, Marcin, Piotrek, Jacek, Bogdan, Krzysiek, Dawid, Daniel, Daniel, Mateusz, Krzysiek………….tomek)! te 2 miesiace minelly bardzo szybko… zdazylo sie wydazyc kilka nie nazbyt przyjemnych rzeczy w tym smierc babci Juzi :( , zaluje ze nie moglem przyjechac bo kontrakt nie obejmuje zadnych takich naglych wypadkow no i musialem zostac :(
podsumowujac krutko praca za granica to ciezki kawalek chleba, i nie ma kozakow, kazdy chce cie wydymac jak najbardziej sie da tylko teraz tu jest Twoja rola… czy dasz sie wydymac i jezeli juz to w jakim stopniu.
OK to narazie bylo by tyle z moich malych przemyslen, odczuc, uczuc itd. tu na obczyznie.

a i jeszcze jedno… jestem rasista, tak to fakt i juz nic tego nie zmieni!

Ludzi…

1 komentarz

… dzielimy na:
Bialych
.
.
.
.
.
czarnych
.
.
.
.
.
.
.
.
.
______________________
.
.
pakolskie kurwy!

kiedys w koncu wybuchne i nie bedzie tak wesolo!

2 komentarzy

no i 4 lata stuknelly mojemu internetowemu pamietnikowi :P zaniedbany jest ostatnio ale jemu w sumie to nie przeszkadza a mi tymbardziej :P


  • RSS